nedeľa 12. októbra 2014

Lovely Paris

Hello!


In last days Im not feeling so good like always...I think its by the weather and the fact that the winter is coming. I need to be more in the fresh air and enjoy last sunshine this year. I dont like cold and rainy days...it feels so ....sad. So I came back to the days I spent in Paris this end of June and here are some photos. I love the city. It was the first time I have been there and definitely not last one :)

I visited many historical places, nice parks and a lot of great things that Paris offers. I was there just for 3days so I couldnt visit everything what was on my list....so thats why I need to go there again.

What was your highlight of your ,,wanderlust,, this year? And place where u wanna go back again?

With love....Blondfee :*


 :) and now in slovak language

Ahojte!

V poslednych dnoch sa necitim prave najlepsie...asi to bude tym pocasim a faktom, ze prichadza jesen. Potrebujem sa viac zdrziavat na cerstvom vzduchu a vychutnavat si posledne slnecne luce tohto roka. Nemam rada zimu, ani uprsane dni...citim sa vzdy nejak smutno... Tak sa som dnes vratila v spomienkach na dni v Parizi, ktory som navstivila koncom juna a tu je par fotiek. Milujem to mesto. Bola som tam po prvykrat a urcite nie posledny.

Navstivila som vela historickych miest, krasne parky a vsetky uzasne moznosti, ktore Pariz ponuka. Stravila som tam iba 3dni, takze som nemohla stihnut vsetky pamiatky z mojho zoznamu -co znamena, ze tam musim ist minimalne este raz.

A aky sme mali vy highlight tohto roka...nieco na co si spomeniete a vycari vam to usmev na tvari? Miesto, kam sa chcete este urcite vratit? :)

S laskou ...Blondfee :*



Eiffel Tower



Musee du Louvre

outfit: blazer-Orsay, shirt-Oasap, jeans-Mango, shoes-Cube, bag-h&m

1 komentár: