piatok 17. októbra 2014

Outlet city Metzingen, Germany

Hello my dears!

How are you? I hope that good. Im fine like usual all the time working :) I want to post about todays visit in the outlet city in Metzingen, Germany. Im living just 30km from the little outlet city. It is very known in the whole world for its big choice of brand clothes...you can find there a lot of brands like Hugo Boss, Jimmy Choo, Escada, Prada, Esprit,Calvin Klein, Diesel, Guess, Fossil , Swarovski or sport brands like Nike, Adidas or Puma.



Everytime I go there I NEVER find something that I really like...I dont know why but I have the feeling the clothes are somehow ...boring...

I really enjoy more to buy clothes in internet or in ,,normal,, shops. Most of my clothes are from H&M, Mango - brands that are not so expensive but also not cheap. I always buy something more expensive like very very very cheap. / I have also many clothes that are cheap-but noone sees it and you can really good combinate all the things together/. Where do you shop your clothes and are you also like me? --- I need to be in a mood to buy clothes :)

Here are some pictures of todays shopping. Oh and I bought something! A nice Adidas sporty jacket. Maybe next time you will see it in my post :)

Have a nice day!

With love Blondfee :)

**********in slovak language

Ahojte! Ako sa mate? Dufam, ze dobre, ja pracovne ako vzdy :) Dnes Vam pisem post o outletovom mestecku Metzingen, v ktorom som bola hladat nejake vychytavky. Je to dost zname mestecko, najdete tu vsetky znacky na ake si len pomyslite...Hugo Boss, Prada, Jimmy Choo, Escada, Esprit, Diesel, Calvin Klein, Guess, Swatch, Fossil...ale aj sportove znacky ako Nike, Adidas alebo Puma. Je ich velmi vela, nemam sil to tu vypisovat. Vzdy ked tam idem, NIKDY si nic nekupim. Mozno nejake malickosti....neviem, mna moc tie farby a strihy nezaujmu nikdy...a poviem Vam uprimne dakedy mi je luto dat za nejaku handricku nejakych 70eur po zlave..len kvoli tomu, ze tam ma napisane Diesel...

Najradsej nakupujem v klasickych obchodoch ako H&M, Mango atd...pretoze, tam ma vzdy nieco viac zaujme a je to viacej dostupne mojej penazenke:)
Kde najradsej nakupujete vy?

Pripajam Vam par fotiek z dnesneho dna a aby som nezabudla! Kupila som si ruzovo zltu sportovu bundu Adidas-takze predsa som nevysla naprazdno :)

Prajem Vam krasny den!

S laskou vasa Blondfee :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára